Nu te lăsăm singur!

Suntem aici să răspundem la orice întrebare legată de călătoria ta.

Intră în legătură cu noi:

Chat:
(Luni – Vineri)
10:00 - 18:00

Email:
alo@alohotels.ro
(Luni – Duminică)
08:00 - 20:00


Asistență turistică:
(în timpul sejurului): 24/7


Statistic, 90% dintre întrebări, își găsesc un răspuns în lista de mai jos:

  • aloHotels.ro folosește tehnologie avansată ce se conectează în timp real, cu furnizori locali din destinațiile promovate și organizatori de pachete charter avion. Pe baza acestor conexiuni, oferim utilizatorilor posibilitatea de a identifica cel mai bun tarif și disponibilitate pentru o perioadă anume la hotelul preferat.

    Din acest motiv, afișăm toate camerele disponibilie conform căutării tale, în ordinea crescătoare a  tarifului total. Putem primii același tip de cameră de la mai mulți furnizori împreună cu tariful aferent. Tot ce ai de făcut este să urmărești tipul camerei, serviciile de masă și tariful. Alege ce ți se potrivește!

  • Găsiți o soluție pentru problema pe care o aveți în calitate de consumator





  • In cazul în care vei călători cu gașca și te-au convins pe tine să rezervi totul, poți rezerva fiecare cameră pe rând.

    Inițial, poți efectua o căutare doar pentru o cameră, însă odată ce ești autentificat în contul tău, procesul de rezervare a unei noi camere, va fi mult mai rapid!

    Pentru a te asigura că toate camerele pe care le dorești sunt disponibile in perioada dorită, intră in contact cu noi prin email, chat sau telefonic, mentionand numărul de camere dorite, hotelul si perioada.Doar după confirmarea primită din partea noastră vei avea garanția disponibilității tuturor camerelor dorite.

  • Banii? Nu sunt o problemă! Cumperi și în rate.

    Iți oferim modalități multiple pentru a putea achita rezervarea dorită. Cea mai populară și simplă modalitate o reprezintă plata online cu cardul. Insă, poți achita și prin transfer bancar sau depunere de numerar în baza unei proforme. De asemenea, rezervările din România, pot fi achitate și cu tichete de vacanță.

    Anumite rezervări permit și plata în rate, pentru altele este necesară plata integrală. Condițiile de plată sunt menționate pentru fiecare rezervare în parte, în dreptul fiecărei camere și mult mai detaliat direct în pagina de rezervare.

    Rezervările vor fi procesate, doar, în momentul imediat următor confirmarii plății. O comandă plasată și fără a fi achitată, nu garantează procesarea unei rezervări.

  • Pentru a afla tarifele și disponibilitatea poți verifica direct pe site, destinația dorită sau hotelul preferat. Introduci datele de călătorie, configurația camerei și perioada dorită. Platforma va verifica tarifele și disponibilitatea și ți le va afișa in ordinea lor crescătoare.

    Tot ce ai de făcut este să alegi hotelul sau camera dorită și să finalizezi rezervarea. Vei primi pe email confirmarea și documentele de călătorie. Totul în timp real!

  • Dacă ai comandat direct pe site, asta înseamnă că beneficiezi deja de un cont de client aloHotels. Felicitări! De acum, lucrurile vor fi mult mai simple.

    Imediat după ce plata a fost efectuată integral și rezervarea confirmată de către furnizor, documentele de călătorie vor fi încărcate în contul tău de unde le poți descărca. Te vom anunța pe email când acestea vor fi gata.

    In cazul în care ai efectuat o rezervare telefonic sau prin email, toate notificările le veți primi în scris, pe adresa de email lăsată în comandă/comunicată, iar documentele se transmit în atașament, în format PDF.

  • Simplu!

    Te anunțăm pe email de statusul acesteia. Dar, înainte de toate, în contul tău de client aloHotels, beneficiezi de un istoric al rezervărilor împreună cu statusul acestora. Primul status al unei rezervări va fi “în așteptare”, apoi de îndată ce va fi confirmată de către furnizor, statusul va deveni “Confirmat”. Acesta va fi momentul în care te vom anunța pe email că rezervarea ta s-a confirmat!

  • Foarte rar, dar totuși se poate întâmpla.

    Chiar dacă rezervarea a fost achitată pe loc și transmisă către furnizori. Aceștia din urmă pot fi în incapacitatea de a o confirma. Motivele pot fi unele obiective ce țin mai degrabă de sistemele informatice dar și de situațiile de overbooking din partea hotelului. De asemenea, pot exista și cazuri în care o rezervare este inițial confirmată de către furnizori, iar ulterior aceasta își schimbă statusul.

    Toate aceste cazuri sunt extrem de rare, dar ele pot apărea. In orice situație, vacanța nu va fi ratată. Dacă rezervarea nu se va confirma incă din momentul în care a fost efectuată, vă vom ajuta cu alternative de hotel, perioadă, conform preferințelor. In cazul în care rezervarea va fi anulată ulterior confirmării, veți primi de asemenea alternative cel puțin la fel de bune sau superioare în condiții similare de durata, destinație, facilități, fără a implica niciun cost în plus.

    În ambele cazuri, dacă decideți să renunțati, suma achitată va fi returnată integral. Tot ce avem nevoie este de un cont IBAN și titularul contului pe email la adresa info@alohotels.ro

  • Pentru a modifica datele unei rezervări ce nu a fost încă achitată și implicit neprocesată, tot ce trebuie să faci este să ne informezi pe email sau telefonic că dorești anularea acesteia. In același timp, poți efectua o nouă rezervare conform criteriilor dorite. In cazul în care omiți să ne informezi, nu va fi nicio problemă. Se va anula automat pentru neplată. 

    Pentru a modifica datele unei rezervări deja procesate, este necesar să fim informați în scris, printr-un email din partea titularului de comandă, folosind același email ca cel din rezervare. 

    Solicitarea va cuprinde detalii referitoare la ce anume doriți să modificați (turiști, hotel, perioadă, etc), inclusiv numărul rezervării alocat și va fi expediată către adresa de email info@alohotels.ro.

    În baza acestei solicitări, un agent va verifica la furnizor în ce condiții pot fi efectuate modificări, urmând ca apoi să vă notifice pe email.

    In toate cazurile, condițiile de anulare și modificare sunt evidențiate incă din momentul rezervării conform camerei/ofertei alese. Dacă ești nesigur, îți recomandăm să alegi o cameră ce permite anularea sau modificarea fără penalizări sau cu taxe mai  mici de penalizare. 

    În orice caz, noi nu te lăsăm singur și vom face tot posibilul să rezolvăm solicitarea!

  • Rezervările pot fi anulate conform condițiilor de anulare și modificare aferente rezervării efectuate și menționate în momentul rezervării. Te rugăm de asemenea, să te informezi și cu privire la Termenii și condițiile acestui site, in special capitolul VI. Conditii de anulare sau modificare

    Dacă totuși doriți să anulați rezervarea, este necesar ca titularul de comandă, să transmită în scris pe email motivele anulării. Subiectul email-ului va fi de forma “Anulare rezervare nr (numarul rezervării)” si va fi trimis către adresa  rezervari@alohotels.ro

    Pentru a putea susține în fața furnizorilor solicitarea de anulare, este posibil să fie nevoie de documente care să justifice motivele invocate. În baza acestei solicitări, un agent va verifica la furnizor în ce condiții rezervarea poate fi anulată, urmând ca apoi să vă notifice pe email.

  • Pentru orice cerere de modificare sau anulare, echipa noastră de Asistență Clienți va reveni cu un răspuns detaliat, incluzând taxele administrative corespunzătoare, în termen de 24 de ore de la primirea cererii.  În anumite cazuri, poți fi taxat pentru anulare/modificare, în conformitate cu politica de anulare și modificare a furnizorului în cazul în care modificarea sau anularea se face după o anumită dată sau se încadrează sub o excepție. 

    In pagina de comanda regasiti detaliat conditiile de plata si anulare a rezervarii dumneavoastra, impuse de furnizorul ofertei solicitate.
    Alo Hotels, percepe o taxă de servicii, reprezentand serviciile de procesare a rezervarii, mentenanta tehnologiei oferite pentru a permite clientilor utilizarea website-ului si identificarea celor mai bune oferte, alte costuri operationale. Taxa de serviciu reprezinta 10% din valoarea totala a comenzii si nu este rambursabila in cazul solicitarilor de anulare a rezervarii.
    Taxa de servicii Alo Hotels, aferenta serviciilor de procesare a rezervarii, este independenta de conditiile de anulare si modificare ale furnizorilor. Aceasta nu are caracter rambursabil si este deja inclusa in tarifele afisate pe site.

  • Detalii despre plată și anulare pot fi vizualizate în pagina hotelului - imediat după ce ați efectuat o căutare pe datele dorite - în listingul de camere afișate și mai detaliat în pagina de rezervare-plată.

  • Suma ce urmează a fi returnată va respecta acelasi canal prin care a fost achitată. In cazul în care plata a fost efectuată prin bancă, va fi necesar contul IBAN și titularul acestuia.

    Sumele vor fi returnate în maxim 30 de zile calendaristice sau imediat ce le vom primi din partea furnizorilor serviciilor rezervate.

  • Poți fi sigur că dacă ai primit voucherul turistic de la Alo Hotels, acest lucru înseamnă că rezervarea este confirmată și garantată. Poți verifica această confirmare în orice moment accesând contul de client aloHotels.ro secțiunea Rezervările mele – detalii și documente.

     Rezervarea este înregistrată cu referința rezervare hotel de pe voucher. După rezervare este necesar un interval de 24 - 48 ore pentru ca hotelul să proceseze rezervarea. Te rugăm să ai la îndemână numărul de Referință al rezervării de pe voucher, dacă decizi să iei legătura cu  hotelul.

    În unele cazuri, hotelurile nu procesează și identifică numele turiștilor decât cu câteva zile înainte de sosire. În alte cazuri, furnizorii noștri au un alotment special, gestionând mai multe camere la un anumit hotel, iar hotelul va primi numele oaspeților cu câteva zile înaine de sosire. Stai fără griji, camera este rezervată. Totuși, hotelul nu a introdus numele turiștilor în sistem încă.

  • În unele destinații, anumite hoteluri percep taxe pentru oraș sau taxe de stațiune. Taxele de staţiune sunt în general incluse în preţul total al camerelor afisate pe aloHotels.ro

    Unele hoteluri din anumite oraşe pot percepe o taxă de oraș. Taxa de oraș este o sumă stabilită de municipalitatea locală care se direcționează către autoritățile locale, motiv pentru care poate fi achitată doar la receptia hotelului. Fiecare oraș stabilește taxa care va fi incasată de către hotelieri, aceasta poate fi procent din valoarea sejurului, sau o valoare fixă.

  • In momentul când verifici disponibilitatea unui hotel, îți vom afișa o listă a camerelor disponibile pentru configurația căutării tale. Urmărește coloana Servicii incluse, în dreptul fiecărei camere vei putea vizualiza tipul de masă inclus. 

  • Stai liniștit! Ne-am gândit și noi la asta.

    Din momentul în care vei lansa o căutare pentru destinația dorită, în listingul cu hoteluri încărcate, vei observa o coloană în partea stângă a paginii. Aici vei găsi o sumedenie de instrumente care te vor ajuta să filtrezi conținutul pentru a identifica hotelurile preferate.

    Poți căuta un hotel după denumire, poți vizualiza poziția hotelurilor pe hartă, filtrezi hotelurile în funcție de categorie, distanța față de plajă, tip de masă și o sumedenie de alte facilități precum: piscină, tobogane cu apă, animale companie, șezlonguri pe plajă și multe altele.

  • Nicio grijă! La noi, nimic nu se pierde.

    O poți recupera simplu și rapid accesând link-ul de mai jos. Este necesar doar să-ți introduci adresa de email folosită la crearea contului:

    https://alohotels.ro/myaccount/recover-password

  • Floare la ureche!

    Ai două modalități pentru a te inregistra cu un cont pe aloHotels.ro. Poți accesa direct link-ul de mai jos pentru a completa informațiile necesare creării contului sau dacă ești comod, îți vom crea noi unul în mod automat în timpul primei tale rezervări.

    https://alohotels.ro/myaccount

  • Pentru orice vacanță în România, poti achita integral sau parțial contravaloarea rezervării și prin intermediul cardului de vacanță. 

    In pagina de rezervare, vei putea alege opțiunea de plată "Card de vacanță", ulterior vei primi prin SMS un link de plată aferent cardurilor de vacanță unde vei putea achita rezervarea.

  • Am promis. Niciodată nu te vom lăsa singur!

    La birou, suntem în fiecare zi de luni și până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00. Insă, dacă ai nevoie de asistență in timp sejurului, sau orice situație de urgență, in afara orelor de program, pe fiecare voucher emis, ai detaliat telefoanele de urgență disponibile non-stop. Sau ne poți scrie rapid un email la alo@alohotels.ro și vom răspunde de îndată

  • Noi zicem că da. Avem o întreagă echipă de content editori care zilnic gestionează conținutul preluat de la diverși furnizori globali de servicii turistice. Alo Hotels, deține o bază de date cu zeci de mii de hoteluri pe care o mărim constant adăugând zilnic noi destinații și unități de cazare.

    Cu toate acestea, domeniul este unul dinamic, iar hotelurile își pot modifica structurile de cazare, facilitățile, serviciile sau chiar și denumirea. Din acest motiv, este posibil ca datele prezentate în pagina unui hotel, să nu reprezinte informația exactă dintr-un moment anume. De îndată ce identifică astfel de cazuri, echipa noastră le actualizează rapid.

  • Regimul de călătorie în străinătate pentru cetățenii români, actualizat la zi, poate fi vizualizat aici:  https://www.mae.ro/node/1422

  • In anul 2011, am lansat VacanteReduse.ro, prima platformă exclusiv online, dedicată reducerilor de vacanță. O experiență de 10 ani în care am interacționat cu zeci de mii de clienți, am dezvoltat tehnologii, și am reinventat conceptul de smart travel.

    In tot acest timp, piața călătoriilor s-a dezvoltat continuu. Comportamentul și așteptările clienților s-au schimbat și ele. Tehnologiile și platformele de travel implică alte provocări, iar noi la rândul nostru ne-am redefinit viziunea și cultura. Una a serviciilor superioare.

    aloHotels.ro adună toate aceste lucruri la un loc, într-un univers turistic, complet digital, frumos desenat si simplu de accesat. Te invităm să-l descoperi în planificarea următoarelor călătorii reușite!

    •  

      Alo Hotels se conectează cu mai mulți furnizori globali de servicii turistice. Datorită acestor conexiuni, suntem în măsură să identificăm cele mai bune tarife pentru călătoria ta.

      In același timp, denumirea camerelor și tipurile de masă, le primim in limba engleză. Nu-ți fă griji, indiferent de limbă serviciile sunt aceleași:

      Half Board = Demipensiune (mic dejun + cină/prânz)

      Full Board = Pensiune completă (mic dejun + prânz + cină)

      Pot exista și acronime:

      BB = Bed and Breakfast (mic dejun)

      HB = Half Board

      AI = All Inclusive

      RO = room only (fără servicii de masă)

      UAI = Ultra All Inclusive

De ce
să rezervi
prin
aloHotels?

Economisești

Pe aloHotels găsești mereu oferte de nerefuzat.

Rezervi rapid

În câțiva pași simpli ți-ai planificat vacanța.

Hoteluri pentru toți

Avem soluții pentru orice buget.