Acord intre Utilizator si Alo Hotels (SC Alo Hotels Group SRL)
Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni si Conditii) inainte de a utiliza website-ul www.alohotels.ro. Daca nu sunteti de acord sau nu acceptati, fara limitari, Termenii si Conditiile acestui website, va rugam sa nu continuati accesarea website-ului.
Acest Acord tine loc de contract intre Utilizator (cumparator sau vizitator al website-ului) si Alo Hotels (Sc Alo Hotels Group Srl, societatea care opereaza website-ul).
Utilizand acest website sau comandand serviciile turistice online sau prin intermediul call center-ului sau email sau chat, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni si Conditii, fara nici o alta restrictie.
Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora. SC Alo Hotels Group SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. Informatiile furnizate pentru inregistrare pe website trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect datele solicitate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor date, accesati contul dumneavoastra.
I. Cadrul general si definitii
In cadrul acestei pagini web sunt publicate si promovate produse si servicii turistice, precum servicii de cazare, asigurari, transfer privat, bilete de avion provenite de la terti furnizori (Furnizori de servicii turistice) si pachete de servicii turistice provenite de la terti Turoperatori (Organizatori de pachete turistice) la anumite preturi speciale. Aceste preturi speciale sunt valabile pentru o anumita perioada de timp si pentru o anumita cantitate. Produsele/serviciile/pachetele turistice oferite pot fi achizitionate de catre utilizator/abonat, prin intermediul paginii web www.alohotels.ro sau prin email sau telefonic sau chat, respectand termenii si conditiile website-ului,pe care utilizatorul/ abonatul le accepta complet si neconditionat.
Rezervarile si vanzarile de bilete de avion sau oferte de tip city break ce au in componenta bilete de avion, se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion (la care se adauga prevederile prezentului Contract).
Alo Hotels actioneaza ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, touroperatori, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice). Alo Hotels nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice.
Alo Hotels ofera prin intermediul website-ului, informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam sa retineti ca informatiile publicate pe website pot fi oricand modificate. Alo Hotels nu poate garanta ca informatia prezentata pe website (incluzand fara limitare, tarife, descrieri, poze, facilitati, coordonate gps, adrese, categorii de hoteluri sau alte date) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune toate eforturile de a corecta informatiile ce pot fi corectate, de indata ce acestea ne-au fost aduse la cunostinta.
1. Societatea: Sc Alo Hotels Group Srl, cu sediul social in Pitesti, Bd. I.C. Brătianu, Nr. 48, Business Forum, Email office@alohotels.ro, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J03/1251/2004, Cod Unic de Inregistrare 16603202;
2. Furnizor: Furnizori de Servicii Turistice. Orice terta persoana, fizica sau juridica, ce pune spre comercializare propriile servicii turistice sau serviciile turistile ale altor furnizori, sau furnizorul final unde se consumă serviciile turistice precum unitățile de cazare rezervate, pentru care Sc Alo Hotels Group Srl prin intermediul website-ului www.alohotels.ro actioneaza ca agent revanzator. Toate serviciile turistice publicate pe www.alohotels.ro sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui website.
In cazul intermedierii de catre Sc Alo Hotels Group Srl a serviciilor de transport aerian, feroviar, naval sau rutier, acestea intra sub incidenta reglementarilor impuse de transportator, Sc Alo Hotels Group Srl nu este rapunzatoare si nu poate fi trasa la raspundere de eventualele anulari sau modificari in structura de organizare a transportului.
3. Turoperator: Agentia de turism organizatoare a pachetului de servicii turistice, precum pachete zbor+hotel sau alte pachete de servicii turistice asociate. Agentia de turism organizatoare (Turoperatorul) va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. Identitatea si datele de contact ale Turoperatorului pot fi vizualizate pe site in pagina de comanda, in functie de camera/serviciul/pachetul/data de plecare alese. Alo Hotels Group Srl actioneaza în numele și pe seama agentiei de turism organizatoare (în calitate de împuternicit, în baza unui contract de agenție/mandat cu reprezentare semnat de părți) avand roulul de agentie intermediara.
4. Serviciul turistic/Pachet de servicii turistice: Serviciul/pachetul de servicii turistice asociate pus la dispozitie de Furnizor/Turoperator la anumite preturi si in anumite conditii prin intermediul website-ului www.alohotels.ro. Exemple de servicii turistice: pachete cu avion oferite de organizatori, servicii de cazare cu sau fără masă, servicii de transport, asigurari, etc.
5. Valorea rezervării: Valorea rezervarii, reprezintă pretul total afisat pe site pentru tipul de camera dorită/oferta aleasa de utilizator, conform criteriilor de cautare ale utilizatorilor website-ului www.alohotels.ro.
Valoarea rezervarii reprezinta costul total al rezervarii si este formata din costul serviciilor turistice rezervate de client si oferite de Furnizor/Turoperator, si pretul serviciilor de procesare a rezervarii (întâlnit și sub denumirea de "Taxa de servicii") pentru a achizitiona/rezerva oferta/serviciul turistic solicitat de catre utilizator. Serviciile de procesare a rezervarilor sunt prestate de Alo Hotels pentru si in numele utilizatorului.
Aceste două servicii (serviciile turistice oferite de furnizorul/turoperatorul ofertei si serviciile de procesare a rezervari oferite de Alo Hotels) sunt independente unul fata de celalalt si sunt consumate de catre cumparator in momente diferite, astfel:
a). Serviciile de procesare a unei rezervari sunt oferite de Alo Hotels prin intermediul website-ului www.alohotels.ro sau prin canale de comunicare alternative precum dar fara limitari: email, telefon, sediu, chat. Alo Hotels actioneaza in numele si la comanda cumparatorului pentru a procesa rezervarea dorita de cumparator. Serviciile de procesare a rezervarii sunt livrate si consumate de catre cumparator la finalizarea procesului de rezervare a serviciului dorit. Atunci cand Cumparatorul primeste o confirmare de rezervare sau factura fiscala pentru serviciile rezervate se considera serviciul prestat si finalizat de catre Alo Hotels.
Confirmarea rezervării de catre Alo Hotels, se realizeaza printr-o notificare prin posta electronica (e-mail) trimisă pe adresa de email a clientului mentționată în rezervare și/sau prin schimbarea statusului comenzii în Confirmată. Alo Hotels va confirma rezervarea de indata ce va primi confirmarea finala din partea furnizorului ofertei solicitate/rezervate de catre cumparator.
Pretul serviciilor de procesare a rezervarii (Taxa de servicii Alo Hotels) este dat de echivalentul in RON/EUR a 10% din valoarea rezervarii si este deja inclus in tarifele afisate pe site. Pretul serviciilor de procesare a rezervarii, este achitat de catre client si incasat de Alo Hotels, in prima plata efectuata, atunci cand cumparatorul a achitat un avans sau valoarea integrala a rezervarii. Diferenta dintre prețul serviciilor de procesare a rezervarii si suma achitata de catre client, reprezinta costul serviciilor turistice. Aceasta suma va fi transferata de catre Alo Hotels pentru si in numele cumparatoruluii, in contul furnizorului serviciilor turistice rezervate. Taxa de servicii Alo Hotels nu are caracter rambursabil, odată ce serviciile de procesare a rezervării au fost prestate de Alo Hotels și consumate de Cumpărător.
b). Serviciile turistice rezervate de client si oferite de furnizorul ofertei, se vor consuma la data stabilita de client pentru care a primit confirmarea rezervarii. Serviciile turistice sunt supuse unor termeni si conditii precum termenii de anulare si modificare a rezervarii, termene de plata, si se considera acceptate de catre client in momentul finalizarii rezervarii. Conditiile de anulare si modificare a unei rezervari sunt conditiile stabilite de furnizorul ofertei rezervate de cumparator si sunt independente de Alo Hotels.
Pretul serviciilor turistice este pretul stabilit de furnizorul ofertei alese de cumparator si reprezinta echivalentul in RON/EUR a 90% din valoarea rezervarii. Diferenta de 10% din valoarea rezervarii reprezinta prețul serviciilor de procesare a rezervarii, furnizate de Alo Hotels.
Ce reprezintă serviciile de procesare a rezervării?
Sunt servicii furnizate de Alo Hotels și reprezinta servicii de suport clienti (call center, chat, email), servicii bazate pe tehnologie complexa prin care utilizatorii pot efectua rezervari online la furnizorii de servicii turistice, servicii automatizate ce oferă posibilitatea de a identifica disponibilitatea ofertelor/hotelurilor/pachetelor turistice dorite de utilizator, servicii de tehnologie ce compară in timp real tarifele mai multor furnizori in acelasi timp, pentru ca utilizatorii sa identifice si sa obtina cea mai buna oferta, servicii de procesare plati.
Ce reprezintă serviciile turistice?
Sunt servicii oferite de Furnizori de servicii turistice sau Turoperatori. Serviciile turistice reprezinta: servicii de cazare, bilete avion, asigurari, pachete complete de servicii, pe care cumparatorul le rezerva prin intermediul Alo Hotels.
6. Cumparator: orice utilizator/abonat sau orice alta persoana ce interactioneaza cu Alo Hotels prin email, telefonic, chat sau accesand website-ul www.alohotels.ro si achizitioneaza/rezerva produsele sau serviciile turistice publicate.
7. Voucher: Documentul in format electorinic pus la dispozitia cumparatorului ce confirma detaliile rezervarii efectuate si in baza caruia cumparatorul va beneficia de serviciile turistice puse la dispozitie de furnizorul ofertei rezervate.
8. Oferta: gama de poduse/servicii turistice, pusa la dispozitia utilizatorilor/abonatilor prin intermediul website-ului alohotels.ro;
9. Utilizator/Abonat: orice persoana fizica sau juridical care acceseaza website-ul www.alohotels.ro sau interactioneaza telefonic sau prin email cu Sc Alo Hotels Group Srl.
10. Conditii de anulare: Conditiile de anulare reprezinta termenii si conditiile in baza cărora se pot efectua modificari sau anulari, aferente rezervarii dumneavoastra, si sunt stabilite de furnizorul serviciului turistic sau pachetului de servicii turistice.
Conditiile de anulare detaliaza perioada calendaristica si penalizarile ce vor fi aplicate in caz de anulare sau modificare a serviciului turistic rezervat de catre cumparator, daca anularea sau modificarea se va solicita de catre cumparator in cadrul intervalului calendaristic prezentat la rubrica Conditii de anulare. Penalizarile, termenii si conditiile aferente Conditiilor de anulare sunt stabilite de furnizorul serviciului/pachetului de servicii turistice si sunt independente de Alo Hotels. Valoarea penalizarilor este exprimata in RON sau EURO in functie de moneda serviciului turistic rezervat.
Conditiile de anulare pot fi vizualizate in pagina de rezervare alohotels.ro, inainte de a finaliza rezervarea. Conditiile de anulare vor putea fi vizualizate si in sumarul rezervarii transmis pe email dupa finalizarea rezervarii. De asemenea, in cazul in care procesul de rezervare nu este facut online prin intermediul website-ului, Conditiile de anulare vor fi transmise pe email in cadrul ofertei, pe chat sau comunicate telefonic printr-un apel inregistrat.
11. Serviciile de masă: Alo Hotels se conectează cu mai mulți furnizori globali de servicii turistice, iar unele denumiri de camere sau servicii de masă sunt afișate în limba engleză. De asemenea pot exista și acronime precum: DBL = Dubla; BB = Bed and Breakfast; HB = Half Board; AI = All Inclusive; UAI = Ultra All Inclusive; RO = Room only (fără masă).
12. Tipurile camerelor: În funcție de căutările efectuate, afișăm pe site camere de la mai mulți furnizori de servicii turistice conectați pe site. Dacă vederea din cameră nu este menționată în denumirea camerei, aceasta poate fi la mare/la oraș/la parc/ etc. Alocarea se va face la recepție. De asemenea, anumite camere pot dispune de balcon, altele nu. Daca balconul, nu este mentionat in denumirea camerei sau in prezentarea camerelor din descrierea hotelului, afisată pe site, există posiblitatea ca tipul camerei rezervat să nu aibă balcon.
Mai pot fi afișate și camere de tip economic sub denumirea "economy"/"economic" sau "promo". Aceste camere sunt comercializate la un tarif mai mic față de cele standard, însă pot avea anumite dezavantaje, precum lipsa balconului, lipsa aer conditionat, o suprafata mai mică, poziționate pe colț sau la parter, fără vedere, etc.
II. Alti Termeni si Conditii generale aplicate serviciilor Alo Hotels
1. Societatea, prin intermediul website-ului www.alohotels.ro, pagini de facebook, chat, email sau telefon, promoveaza produsele/serviciile turistice/pachetele de servicii turistice ce apartin tertilor Furnizori de Servicii Turistice/Oragnizatori de pachete turistice, catre utilizatorii/abonatii website-ului, pentru o anumita perioada de timp sau/si intr-o anumita cantitate, in functie de cum sunt stabilite toate acestea de catre Furnizorii de Servicii Turistice/Oraganizatorii de servicii turistice si respectand termenii si conditiile mentionate in respectiva oferta.
2. In cazul in care un utilizator/cumparator doreste sa rezerve mai mult de 1 camera, este necesar sa se asigure inainte de a efecuta plata de conditiile de anulare si disponibilitatea serviciilor. Poate exista riscul, ca odată ce prima camera a fost rezervata și achitată, următoatele camere să aibă tarife diferite și/sau să nu mai existe locuri disponibile pentru perioada dorită. De asemenea, in functie de conditiile de anulare, poate exista riscul ca prima cameră rezervată să nu mai poată fi anulată fără penalizări. Pentru a evita aceste riscuri, utilizatorul/cumpărătorul trebuie să se intereseze de disponibilitatea numărului de camere dorite. Acest lucru poate fi făcut prin email către Alo Hotels, chat sau telefonic, mentionand numărul de camere dorite, hotelul si perioada.Doar după confirmarea primită, utilizatorul/cumpărătorul are garanția disponibilității tuturor camerelor dorite.
3. In cadrul fiecarei oferte sunt mentionate detalii cu privire la pret. In cazul in care in cadrul Ofertei nu se precizeaza contrariul, preturile prezentate includ TVA si eventuale cheltuieli de livrare.
4. Societatea nu poarta nicio raspundere cu privire la produsele/serviciile/pachetele de servicii promovate si/sau rezervate de catre cumparator, pentru care Furnizorul/Organizatorul in mod exclusiv este raspunzator in fata Cumparatorului. In acest sens, dar nu limitativ, Societatea nu este responsabila pentru calitatea, proprietatile, caracteristicile partiale ale produselor/serviciilor, pentru prestarea defectuoasa sau impedimente juridice ce fac imposibila prestarea lor, precum si pentru modul sau timpul de livrare a acestora catre Cumparatori.
5. Societatea participa la vanzarea produsului/serviciului de catre Furnizor/Organizator catre Cumparator, exclusiv si doar ca terta persoana-intermediara.
6. In cazul in care Furnizorul/Organizatorul, dupa activarea-vanzarea serviciilor turistice, respectiv achizitionarea lor de catre utilizator/cumparator, intra in faliment sau dizolvare, stare de lichidare sau administrare fortata, care determina imposibilitatea de livrare a produsului/ serviciului, Societatea nu are nicio obligatie fata de Cumparator. In cazul pachetelor de servicii asociate, drepturile cumparatorului sunt evidentiate in "Formular cu informaţii standard pentru contractele privind pachete de servicii de călătorie" disponibil in pagina de rezervare pachetului ales in functie de Organizatorul acestuia.
7. Procentele, reducerile si tarifele promovate in interiorul ofertelor sub forma de discount, sunt cu titlu informativ si este posibil sa nu reprezinte informatia exacta dintr-un moment anume, corespunzatoare ofertei respective;
8. Pe site, majoritatea tarifelor sunt exprimate in Euro. Excepția o reprezintă hotelurile din România pentru care afisăm tarifele in LEI. Oricum ar fi, suma finală și factura vor fi exprimate atât în Euro cât și în LEI. Echivalentul in LEI al tarifelor in euro se calculează folosind cursul BNR din ziua facturarii +2% comisionul de risc valutar.
9. Prezentele Termeni si Conditii se completeaza cu prevederile legislatiei in vigoare cu privire la Protectia Cumparatorului, prevederile Legii 365/2002 privind comertul electronic, OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, OG 85/2004 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta privind serviciile financiare, Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.
10. In cazul pachetelor de servicii de calatorie, precum pachetele cu avion, prezentele Termeni si Conditii se completeaza cu "Contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie" disponibil spre a fi consultat pe site si in pagina de rezervare, inainte de a finaliza rezervarea.
11. Prezentarea la cazare/loc imbarcare de către cumpărător, pentru a consuma serviciul turistic rezervat, se face in prima zi din perioada rezervată, la ora aferentă checkin-ului sau în cazul pachetelor cu avion, conform orarului de zbor mentionat pe biletele călătorie/voucher/email/website. In cazul in care cumpărătorul serviciului turistic nu se prezintă la hotel în prima zi din perioada rezervată sau la aeroport conform orarului de zbor, furnizorului ofertei/hotelul/turoperatorul/compania aeriana poate anula rezervarea integrală inclusiv pentru restul perioadei neconsumate, fără a rambursa valoarea achitată de cumpărător. Astfel este cunoscută noțiunea de "No Show" prin care furnizorul/hotelul/turoperatorul/compania aeriana consideră că, cumpărătorul renunță la serviciul cumpărat. Pentru a evita anularea integrală a serviciului turistic rezervat, in cazul in care cumpărătorul nu poate ajunge la cazare in prima zi din perioada rezervată dar intenționează să ajungă în următoarea zi din perioada rezervată, este obligat să anunțe Alo Hotels, înainte de data călătoriei, prin email la alo@alohotels.ro, menționând data la care va ajunge la cazare, pentru a putea informa furnizorul serviciilor turistice. In cazul pachetelor cu avion, serviciile de transport neconsumate prin neprezentare la locul de imbarcare, conform orarului de zbor transmis, sunt nerecuperabile si nerambursabile.
12. La destinatie, in functie de tara/orașul unde este localizat hotelul rezervat, este posibil să se aplice taxe de oraș/stațiune. Aceste taxe sunt stabilite de administrația locală a orașului și sunt colectate de către hotel pentru și în numele acesteia. Taxele de oraș/stațiune nu sunt incluse în tarifele afișate pe site si vor fi achitate de către cumpărător la recepția hotelului. Valoarea acestora difera in functie de destinatie si categoria hotelui rezervat.
13. In anumite destinații este necesară o viză turistică sau alte formalități de intrare. Este necesar să consultati site-ul https://www.mae.ro/node/1422 pentru a afla condițiile de intrare și taxele necesare pentru destinația vizitată. Taxele de viză nu sunt incluse în tarifele afisate pe site. 14. In cazul pachetelor cu avion, organizate de diversi turoperatori, orarul de zbor este unul cu caracter informativ și poate suferi modificări până la data plecării.
III. Documente și condiții de călătorie
- Este necesar ca pentru călătoriile in străinătate, orice utilizator/client/călător să consulte regimul de calatorie in strainatate pentru cetatenii romani, actualizat aici: https://www.mae.ro/node/1422 - Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta și sa fie valabil minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data incheierii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene. Unele țări pot solicita viză turistică pentru accesul cetățenilor români pe teritoriul lor, pentru a combate riscul răspândirii virusului sars cov-2, anumite țări pot solicita teste pcr negative efectuate cu 72h inainte de intrarea in țara de destinație, mai multe detalii dar si documentele necesare intrării in țara de destinație, le puteti afla aici: www.mae.ro - In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi CI.
- Copiii care nu au implinit 14 ani si nu au carte de identitate, vor trebui sa detina pasaport sau sa fie inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
Documente necesare pentru minori
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces. Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.
• Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.
• Pentru minorii care calatoresc in strainatate si nu au buletin/carte de identitate este necesar Pasaport.
Vă rugăm să rețineți faptul că societatea Alo Hotels Group Srl, nu este răspunzătoare și nu poate fi trasă la răspundere pentru situațiile în care din anumite motive turistul/clientul nu s-a putut imbarca in aeronava sau nu i-a fost permis accesul in tara de destinatie. Motive precum: pierderea documentelor de călătorie, nerespectarea regulilor și condițiilor de călătorie sau de intrare în țara de destinație, valabile pe site-urile mae.ro sau politiadefrontiera.ro. De asemenea, societatea Alo Hotels Group Srl nu este răspunzătoare și nu poate fi trasă la răspundere pentru situațiile în care din anumite motive turistul/clientul nu este acceptat la cazare in functie de traditiile si obieciurile anumitor tari (Exemplu: popoarele musulmane nu accepta cazarea in aceeasi camera pentru musulmani, daca acestia nu sunt casatoriti).
IV. Modalitatea de plata
Achitarea produsului/serviciului se realizeaza prin intermediul cardului bancar sau prin transfer bancar sau depunere de numerar.
Pentru achitarea produsului/serviciului Furnizorului, pe website sunt acceptate toate cardurile bancare Visa®, si MasterCard®. Tranzactiile utilizatorilor/abonatilor pe website sunt protejate de sisteme de inalta siguranta online, procesatorul prin care sunt realizate tranzactiile online cu cardul bancar este PayU.
Pentru achitarea prin transfer bancar, veti putea folosi datele de identificare ale beneficiarului, din factura proformă transmisă pe email in momentul finalizarii rezervării. Puteți achita in moneda RON sau EUR.
Pentru depunerile de numerar direct la ghișeul bancar, rețineți că această metodă este purtătoare de comisioane bancare. Asigurați-vă că le veți include în suma depusă. În situația în care suma depusă la ghișeul bancar, nu include și comisionul perceput de bancă, aferent serviciului de manipulare la ghișeu, Alo Hotels va încasa suma depusă din care va scădea comisionul perceput de bancă, aferent depunerii dvs, astfel rezultând o difierență de plată aferentă rezervării dvs.
Pentru serviciile rezervate și consumate pe teritoriul României, plata poate fi făcută si prin cardurile de vacanță emise de emitenții autorizați. Vă rugăm să rețineti, că la plata prin cardurile de vacanță, nu se poate oferi rest iar in cazul anulărilor sumele nu se pot returna.
Descrierea platii cu cardul bancar
1. Utilizatorul/abonatul isi exprima interesul pentru una sau mai multe oferte, declarandu-si datele de pe cardul bancar. Partile convin in mod expres ca momentul incheierii contractului in prezentele Conditii si Termeni, il constituie momentul in care utilizatorul/abonatul apasa butonul "Plătește acum”
2. Societatea, din motive de siguranta, nu stocheaza datele niciunui card bancar pentru utilizare viitoare, prin urmare Utilizatorul/Abonatul trebuie sa reintroduca datele de fiecare data cand doreste sa comande o noua oferta. Prin introducerea datelor cardului bancar solicitate Utilizatorul/Abonatul declara expres ca are dreptul de utilizare a cardului bancar.
3. Societatea nu poarta nicio raspundere in cazul utilizarii ilegale a cardurilor bancare. Oferirea datelor cardului bancar demonstreaza acordul Utilizatorului/Abonatului pentru retinerea sumei aferente ofertei si, in cazul activarii Ofertei, debitarea cardului bancar.
4. In cazul in care tranzactia cu cardul bancar este refuzata din orice motiv de catre banca emitenta, de exemplu depasirea sumei de credit ori suspiciune de frauda, atunci se considera ca Utilizatorul/Abonatul nu participa la Oferta.
5. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza din orice motiv participarea la orice Oferta a unui Utilizator/Abonat.
6. Societatea nu este responsabila cu privire la nerealizarea debitarilor sau blocarilor de sume de bani de pe card in cazul culpabilitatii agentului de prelucrare a platilor online sau a furnizorului de servicii de internet (Internet Service Provider sau ISP). In acest sens, cazuri de neculpabilitate a Societatii sunt:
a) Defecte de hardware sau software provenite de la agentul de prelucrare a platilor online. In cazul in care web serverul agentului de prelucrare a platilor oline inceteaza sa mai functioneze din pricina defectelor de functionare (se mentioneaza in acest sens deteriorarea hard disk-ului, lipsa de energie electrica, deteriorarea memoriei principale), fie din cauza problemelor de soft, Societatea va considera ca utilizatorul/abonatul nu participa la Oferta.
b) Neinformarea Societatii cu privire la finalizarea tranzactiei. In cazul in care tranzactia este debitata sau blocata pe cardul bancar, dar Societatea nu este informata prin intermediul procedurii de acceptare, atunci Societatea va considera ca utilizatorul/abonatul nu participa la Oferta.
c) Imposibilitatea de informare a Societatii poate aparea din cauza agentului de prelucrare a platilor online sau a furnizorului de servicii de internet.
NOTA: Situatiile de mai sus sunt prezentate cu titlu pur explicativ si nu constituie lista exhaustiva cu toate situatiile de neculpabilitate a Societatii.
V. Incheierea contractului la distanta și confirmarea rezervărilor
1. Procesarea rezervarii si incheierea contractului - O comanda plasata pe site sau o solicitare de rezervare prin intermediul email-ului/chat/telefon si fara a fi achitata nu garanteaza si procesarea rezervarii ofertei/serviciilor solicitate. Rezervarea va fi procesata doar in momentul in care plata pentru comanda plasata/oferta/serviciile solicitate de catre Cumparator este confirmata de catre banca sau de către procesatorul de plăți integrat pe site (PayU/Mobilpay) si in limita disponibilitatii ofertei din momentul in care plata a fost confirmata. De asemenea, rezervarea va putea fi procesata doar in momentul in care Cumparatorul furnizeaza Societatii toate datele necesare rezervarii. Plata integrală sau avansul, in funcție de opțiunile alese de către cumpărător, aferente unei rezervări, trebuie efectuată în momentul rezervării. Ulterior, rezervarea va putea fi confirmată doar în limita locurilor și tarifelor disponibile în momentul confirmării plății.
Pe baza acestor date, Societatea transmite catre comparator un sumar al rezervarii impreuna cu termenii si conditiile si/sau contractul turistic, in pagina de comanda din cadrul website-ului/ sau pe email/chat/telefon inainte ca acesta sa finalizeze comanda/rezervarea si respectiv sa achite contravaloea comenzii/rezervarii. Efectuarea platii de catre cumparator, reprezinta acordul ferm de procesare a rezervarii in conditiile mentionate in prezenta comanda/oferta si conform termenilor si conditiilor de utilizare a website-ului. Astfel, se considera intrunirea acordului de vointa, si incheierea valida a Contractului la Distanta, in conformitate cu prevederile O.G. 130/2000, modificata.
2. Confirmarea rezervării - Alo Hotels, va informa cumparatorul despre statusul unei comenzi efectuate, printr-o notificare prin posta electronica (e-mail) trimisă pe adresa de email a clientului menționată în rezervare și/sau prin schimbarea statusului comenzii în Confirmată.
Alo Hotels va confirma rezervarea de indata ce va primi confirmarea finala din partea furnizorului ofertei solicitate/rezervate de catre cumparator. In majoritatea cazurilor, rezervarile achitate online cu cardul se confirma instant. Pot exista si situatii in care acest lucru poate dura intre 24 h - 72 h.
3. Lipsa disponibilitatii - Pot aparea situatii in care valabilitatea/disponibilitatea ofertelor sa nu fie posibila in anumite perioade din intervalul mentionat pe site sau pot aparea situatii in care dupa plasarea unei comenzi si efectuarea platii pentru aceasta, disponibilitatea pentru serviciile achizitionate sa sufere modificari. Aceste situatii apar din cauza schimbarilor de disponibilitate transmise de furnizorii serviciilor turistice, ulterior postarii ofertei pe site si ulterior efectuarii comenzii de catre Utilizator/Cumparator. Daca in urma unei comenzi, din lipsa disponibilitatii, rezervarea nu poate fi confirmata de catre furnizorul serviciilor turistice, Alo Hotels va informa clientul printr-o notificare scrisa transmisa pe adresa de email a cumparatorului. In aceasta situatie, suma achitata va fi returnata integral catre cumparator. Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare si nu-si poate asuma, situatiile cauzate de lipsa disponibilitatii.
4. Tarife eronate - Pot aparea situatii de tarife eronate. Desi website-ul Alo Hotels functioneaza pe o platforma digitata cu tarife si disponibilitate in timp real, pot exista cazuri in care tarifele afisate pentru un hotel/oferta sa nu reflecte realitatea. Aceste situatii sunt cauzate de sistemul de rezervari al furnizorii serviciilor turistice, sistem cu, care, website-ul Alo Hotels se conecteaza in timp real pentru a afisa tarifele pentru perioada cautata de utilizator. Daca in urma unei comenzi, este identificata o eroare de tarif, iar rezervarea nu poate fi confirmata de catre furnizorul serviciilor turistice, Alo Hotels va informa clientul printr-o notificare scrisa transmisa pe adresa de email a cumparatorului. In aceasta situatie, suma achitata va fi returnata integral catre cumparator. Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare si nu-si poate asuma, situatiile cauzate de tarife eronate.
VI. Conditii de anulare sau modificare (modificat 07 octombrie 2019)
Pentru a anula o rezervare înregistrată pe www.alohotels.ro este necesar ca titularul de comandă (utilizatorul care a înregistrat rezervarea) să solicite în scris prin intermediul email-ului solicitarea de anulare. Solicitarea se va transmite către adresa de email rezervari@alohotels.ro. Aceasta trebuie să conțină numărul rezervării sau numele turiștilor din rezervarea pe care dorește să o anuleze. Solicitarea trebuie transmisă de pe aceeași adresă de email folosită la inregistrarea rezervării.
Vă rugăm să rețineți faptul, că solicitările de anulare/modificare vor fi luate in considerare doar in timpul programului de lucru in zilele legal lucrătoare: Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00. O solicitare, de anulare/modificare, transmisă în afara programului menționat, se va aplica cu următoarea zi legal lucrătoare, conform cu condițiile de anulare/modificare valabile in acel moment si nu in momentul cand s-a transmis solicitarea, dacă aceasta a fos transmisă in afara programului de lucru mentionat.
Suplimentar, pentru a evita riscurile cauzate de orice problema care poate apararea inaintea sau in timpul calatoriei, este necesar incheierea unei polite de asigurare de catre turist, asa cum sunt ele cunoscute in piata asigurarilor de turism: Asigurare Storno - care acopera riscurile de dinaintea calatoriei sau Asigurarea Clasica de calatorie - care acopera riscurile din timpul calatoriei. Astfel turistul poate fi despagubit in cazul in care se afla in incapacitatea de a beneficia de servciile rezervate.
Cumparatorul nu poate returna, anula sau modifica produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unei rezervari procesate sau Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
a) Cand serviciile rezervate se supun unor termene de anulare si modificare prezentate cumparatorului la rubrica Conditii de anulare, pe website in pagina de comanda sau pe email sau telefonic. Orice anulare sau modificare va intra sub incidenta acestor termene.
b) Cand cumparatorul incheie o noua relatie contractuala si/sau isi exprima acordul asupra termenilor si conditiilor de modificare/anulare a ofertei achizitionate, acesta se va supune termenilor si conditiilor mentionate in noul acord incheiat.
c) Daca cumparatorul isi manifesta acordul pentru o rezervare ale carei politici si conditii de modificare si anulare nu permit rambursarea sumelor achitate sau se supun unor penalitati de anulare si/sau modificare, asa cum au fost ele prezentate la rubrica Conditii de anulare in email sau in cadrul website-ului in pagina de comanda sau telefonic.
Neplata ratelor scadente:
În cazul în care titularul de comanda si/sau turistul, care a contractat/rezervat/comandat un pachet de servicii de călătorie sau doar un serviciu de cazare individual sau orice alt serviciu turistic, pentru care a achitat un avans si nu mai achită, în termenele specificate pe factură, email sau in detaliile comenzii plasate, ratele aferente sau restul de plată, contractul se consideră încetat de drept, iar Agentia Alo Hotels are dreptul de a anula rezervarile efectuate cu reținerea din avans a penalitătilor prevăzute in detaliile comenzii la rubrica "Conditii de anulare" sau pe factura sau email. Diferența, dacă există, se va rambursa turistului.
Conditiile de anulare sau modificare aferente camerelor rezervate, sunt exprimate pana la ziua ce precede data de incepere a sejurului rezervat. Din acel moment, orice anulare sau modificare atrage penalizari de 100% din valoarea achitata.
Taxa servicii Alo Hotels
Alo Hotels, percepe o taxă de servicii, reprezentand serviciile de procesare a rezervarii, mentenanta tehnologiei oferite pentru a permite clientilor utilizarea website-ului, efectuarea de rezervari online, procesarea platilor, identificare si comparare in timp real a ofertelor mai multor furnizori, alte costuri operationale. Taxa de serviciu reprezinta 10% din valoarea totala a rezervarii si nu are caracter rambursabil odata ce serviciile au fost prestate de catre Alo Hotels si consumate de cumparator. Alo Hotels incaseaza taxa aferenta serviciilor de procesare a rezervarii, din prima plata efectuata de catre cumparator, atunci cand se considera serviciul prestat de Alo Hotels si consumat de catre cumparator.
In pagina de comanda regasiti detaliat conditiile de plata si anulare a rezervarii dumneavoastra, impuse de furnizorul ofertei solicitate. Taxa de servicii Alo Hotels, aferenta serviciilor de procesare a rezervarii, este independenta de conditiile de anulare si modificare ale furnizorilor și nu are caracter rambursabil (vezi capitolul I, punctul 5).
VII. Drepturi de proprietate
Se interzice copierea, inregistrarea analogica/digitala si reproducerea mecanica, distribuirea, transferul, downloading-ul, falsificarea, vanzarea, crearea de lucrari derivate sau dezinformarea publicului cu privire la furnizorul real al continutului website-ului. Eventuala reproducere, reeditare, uploadare, anuntare, distribuire sau transmitere sau orice alta utilizare a continutului in alt mod sau cu alte mijloace, in scop comercial sau in alte scopuri, se permite doar ca urmare a unei autorizatii scrise conferite in prealabil de Societate sau de oricare alt beneficiar legal al drepturilor de proprietate intelectuala de mai sus. Aparitia continutului de mai sus pe website nu poate fi considerata in nicio situatie drept transfer sau cedare de autorizatie sau drept de utilizare a oricaruia dintre elementele de mai sus.
Societatea, conform termenelor si conditiilor expuse in prezenta sectiune si conform legislatiei si reglementarilor aplicabile, confera utilizatorilor/abonatilor dreptul de acces si utilizare a website-ului si a datelor incluse pe acesta neexclusiv, netransferabil, personal si limitat. Aceasta autorizatie nu constituie transferul vreunui drept cu privire la website si datele prezentate pe acesta si se supune unor limitari. Astfel, Utilizatorul/abonatul trebuie sa respecte toate notificarile cu privire la drepturile asupra proprietatii intelectuale si alte drepturi de proprietate. De asemenea, Utilizatorul/Abonatul nu are dreptul de a modifica website-ul si datele de pe acesta in niciun mod sau dreptul de a transmite si de a prezenta in mod public, sau de a distribui sau utiliza in alt fel pagina web si datele incluse pe aceasta in orice scop de natura publica sau comerciala, exceptand situatia in care prin prezenta se acorda o permisiune in acest sens.
Modificari/Schimbari Periodice
Intreg continutul acestui website poate fi modificat si va este oferit "ca atare" fara a se oferi nicio garantie de niciun fel.
Societatea isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nicio notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/sau structura website-ului, in orice moment si nu va avea nicio raspundere in acest sens si/sau Termenii si Conditii.
Societatea se extinde continuu, isi updateaza si optimizeaza website-ul, produsele si serviciile aferente, in paralel avand dreptul de a modifica liber termenii si conditiile de utilizare a website-ului. Din acest motiv, se recomanda utilizatorilor/abonatilor sa citeasca termenii si conditiile de utilizare la intervale regulate de timp pentru a se informa cu privire la eventualele schimbari de continut.
Societatea isi rezerva dreptul de a transforma sau de a modifica termenii aplicabili si conditiile de utilizare a website-ului, fara instiintarea prealabila a utilizatorilor/abonatilor. Astfel de schimbari, modificari, adaugiri sau eliminari ale termenilor si conditiilor de utilizare vor intra in vigoare imediat dupa publicarea lor pe website. Orice utilizare a website-ului, urmare a unei astfel de modificari sau schimbari, se considera acceptare de catre utilizator/ abonat a schimbarilor, modificarilor, adaugirilor sau eliminarilor din continutul website- ului. Societatea poate, in orice moment, sa anuleze, sa stearga, sa amane sau sa intrerupa orice functie de pe website, inclusiv disponibilitatea serviciilor, prezentarilor sau descrierilor oricarui produs sau serviciu.
VIII. Raspunderea limitata
1. Utilizarea acestui website este in totalitate pe raspunderea Dumneavoastra. Sc Alo Hotels Group Srl si orice alta parte implicata in conceperea, producerea sau oferirea website-ului nu sunt raspunzatoare pentru daune directe sau indirecte, de orice natura, ce ar rezulta din sau in legatura cu utilizarea acestui website sau a continutului sau. Sc Alo Hotels Group Srl nu isi asuma nici o responsabilitate si nu va fi raspunzatoare pentru nici o dauna sau virusi care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui website, sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acest website.
2. Societatea nu are nicio raspundere pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea website-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt website inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de Societate, indiferent daca Societatea a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.
3. Societatea Alo Hotels nu poate garanta veridicitatea tuturor informatiilor publicate pe site, precum, dar fara limitari: poze ale unitatilor de cazare, descrierea acestora, serviciile descrise in prezentare, adresa unitatilor de cazare, categoria unitatilor de cazare, facilitatile oferite de unitatile de cazare, tipul de pat aferent camerelor rezervate (acesta este alocat de catre receptia hotelului in momentul sosirii, indiferent de tipul de camera ales, tipurile de pat pot diferi).
4. Societatea Alo Hotels, nu poate fi trasă la răspundere de către cumpărător în privința serviciilor de cazare oferite la destinație în cadrul serviciilor turistice rezervate. Precum, dar fără limitări, condițiile de cazare în camera de hotel, tipurile și numărul paturilor disponibile în camera rezervată, mobilierul disponibil și alte facilități aferente camerei rezervate, arhitectura sau facilitățile camerei rezervate, continutul si calitatea serviciilor din cadrul hotelului rezervat. Cumparatorul intelege si este de acord ca serviciile turistice sunt asumate si prestate de catre furnizorul serviciilor turistice, in speta dupa caz hotelul/compania aeriana/organizatorul pachetului de servicii.
5. Societatea Alo Hotels, nu potate garanta și nici nu poate fi trasă la răspundere, pentru accesul la anumite facilități oferite de furnizorii ofertelor sau hotelurile prezentate pe site. Pot apărea situații in care un hotel să nu poată oferi facilitățile, prezentate in oferta/rezervarea efectuată, în timpul sejurului din motive precum: accesul restricționat la anumite facilități ale hotelului din ordinul autorităților; renovarea anumitor facilități, etc.
6. Societatea Alo Hotels, nu este răspunzătoare și nu poate fi trasă la răspundere pentru situațiile în care unitatea de cazare rezervată de către cumpărător prin intermediul Alo Hotels, nu corespunde cerințelor și așteptărilor cumpărătorului. In acest sens, dacă considerați că serviciile oferite nu respectă un standard de calitate, este necesar să vă adresați managerului de hotel, la recepție, prezentând situația și solicitând pretențiile dvs. Vă rugăm să rețineți că hotelurile funcționează după regulile de acreditare valabile în țara respectivă pentru care au obținut autorizația de funcționare ca unitate turistică. În acest sens, dacă considerați că standardele nu sunt respectate, puteți transmite o reclamație autorității de reglementare din țara respectivă.
Nu părăsiți hotelul dacă serviciile oferite nu corespund așteptărilor dvs. În acest caz, trebuie sesizată conducerea hotelului sau recepția, pentru a avea oportunitatea de a rezolva nemulțumirile prezentate, abia după confirmarea sau acceptul lor în scris si/sau confirmarea Alo Hotels, puteti părăsi unitatea de cazare. Altfel, in cazul in care veți prărăsi unitatea de cazare, inainte de a consuma serviciile rezervate, fără o aprobare de anulare oferită de Alo Hotels sau furnizorul serviciilor turistice, se vor aplica conditiile de anulare prezentate in momentul rezervarii, iar suma achitată nu va putea fi recuperată.
7. Cumpărătorul înțelege că în timpul sejurului la destinația rezervată, dacă întâmpină probleme cu unul dintre serviciile rezervate, este important să informeze Alo Hotels în acel moment, pentru a putea verifica situația prezentată. Ulterior, societatea Alo Hotels nu va mai putea garanta soluționarea acestora. Informarea va fi transmisă către Alo Hotels, in scris, folosind adresa de email alo@alohotels.ro
IX. Link-uri catre website-urile unei terte parti
Website-ul www.alohotels.ro poate contine link-uri catre alte website-uri aflate in proprietatea sau operate de alte parti. Astfel de link-uri va sunt furnizate pentru a le folosi numai daca veti dori aceasta. Sc Alo Hotels Group Srl nu controleaza, si nu este raspunzatoare pentru continutul si conditiile de confidentialitate sau securitate si de functionalitatea acestor website-uri. Fara a se limita la cele mai sus mentionate, Sc Alo Hotels Group Srl isi declina in mod special orice raspundere daca aceste website-uri:
a) Incalca drepturile de proprietate intelectuala ale unei terte parti;
b) Sunt inexacte, incomplete sau contin informatii inselatoare;
c) Nu au caracter comercial sau nu raspund indeplinirii unui anumit scop;
d) Nu ofera o securitate adecvata;
e) Contin virusi sau alte elemente cu caracter distructiv;
f) Sunt licentioase sau calomnioase.
X. Responsabilitatea Utilizatorului și a Cumpărătorului
1. Utilizatorii/abonatii/cumpărătorii website-ului accepta faptul ca nu vor utiliza acest website pentru publicarea, transmiterea prin e-mail sau transmiterea in alt mod: a oricarui continut ilegal, daunator, primejdios, calomnios, defaimator, vulgar, obscen si/sau care contravine in orice mod bunelor moravuri, sau constituie incalcare a confidentialitatii, exprima discriminari sexuale, etnice sau de alt tip, poate provoca prejudicii minorilor in orice mod sau nu poate fi transmis conform legislatiei in vigoare sau prin interdictie contractuala, care violeaza orice patent, insemn comercial, secret comercial, drepturi intelectuale sau alte drepturi de proprietate ale tertilor, contine virusi software, sau alte tipuri de coduri, fisiere sau programe, realizate cu scopul de a intrerupe, de a prejudicia, de a distruge echipamentul de operare al computerelor, incalca in orice modalitate legislatia din Romania sau pe cea comunitara in vigoare si prevederile acestora, poate aduce atingere in orice fel tertilor, si a oricarui continut utilizat pentru colectarea sau stocarea datelor personale cu privire la alti utilizatori.
Cu respectarea celor mentionate mai sus, Utilizatorul/Abonatul are posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, mesaje de pe contul Facebook/Twitter etc.) cu privire la ofertele puse la dispozitie prin intermediul website-ului.
2. Utilizatorul și/sau Cumpărătorul își asumă faptul că orice notificare, legată de o rezervare/comandă, în relația cu Alo Hotels (Sc Alo Hotels Group Srl) va fi purtată în scris pe adresa de email folosită în procesul de rezervare a serviciilor turistice (comandă). Alo Hotels (Sc Alo Hotels Group Srl) va folosi adresa de email a Cumpărătorului/Utilizatorului pentru a transmite notificări legate de rezervările existente. Aceste notificări se pot referi, dar fără limitare, la eventuale modificări de zbor, anulări de zbor, overbooking hoteluri, anulare rezervare, confirmare rezervare, modificare ore zbor, scadențe facturi etc.
Orice notificare cu referire la o rezervare, va fi transmisă exclusiv pe email, folosind adresa de email a cumpărătorului menționată în comanda/rezervarea acestuia. Rețineți că este imperios necesar ca adresa de email adăugată în rezervare/comandă să fie una activă și corectă și în același timp, Cumpărătorul să aibă acces oricând la ea.
Cumpărătorul/Utilizatorul își asumă faptul că orice potențială pagubă materială, precum dar fără limitări - problemă de orice natură legată de o rezervare, anulare rezervare, modifcare orar zbor, scadențe facturi, overbooking hoteluri - cauzată de lipsa atenției asupra notificărilor primite pe adresa de email mentionată în comandă/rezervare, din partea Alo Hotels (Sc Alo Hotels Group Srl)., nu poate fi imputată sub nicio formă societății Alo Hotels (Sc Alo Hotels Group Srl).
XI. Siguranta tranzactiilor
Societatea recunoaste importanta respectarii tuturor procedurilor legale necesare, legate de siguranta datelor personale, precum si a tranzactiilor electronice, si a luat in acest sens toate masurile necesare, prin metodele cele mai moderne si mai performante, pentru a oferi cel mai inalt grad de siguranta posibil. Toate informatiile legate de datele personale ale utilizatorilor/ abonatilor sunt tratate ca date confidentiale.
Confidentialitatea tranzactiilor
Asa cum se mentioneaza mai sus, respectarea confidentialitatii se subintelege. Toate informatiile transmise de utilizator/abonat sunt confidentiale, Societatea luand toate masurile necesare astfel incat acestea sa fie utilizate doar in masura in care acest lucru este considerat necesar in contextul serviciilor oferite.
XII. Date cu caracter personal
Prin intermediul website-ului utilizatorii pot furniza Sc Alo Hotels Group Srl informatii referitoare in special la date personale (precum nume, adresa, adresa de e-mail, numere de telefon), modul in care sunt utilizate sau se intentioneaza sa fie utilizate produsele si/sau serviciile publicate pe website, dar poate include si alte informatii aflate in stransa legatura cu utilizarea serviciilor si/sau produselor solicitate.
Orice persoana care acceseaza website-ul si care ofera date sau informatii cu caracter personal, inclusiv prin intermediul formularelor de comanda de pe acest website, isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru urmatoarele:
- in scopul furnizarii serviciilor sau produselor prezentate pe website, incluzand procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorului, facturarea, recuperarea debitelor, solutionarea cererilor si a reclamatiilor, prevenirea/depistarea fraudelor;
Iar optional, pe baza consimtamantului Utilizatorului:
- stocarea si procesarea acelor informatii care ajuta Sc Alo Hotels Group Srl sa imbunatateasca relatia cu utilizatorii/abonatii/cumparatorii prin campanii de marketing si alte instrumente si activitati de promovare;
- prelucrarea acestor date si informatii personale de catre Sc Alo Hotels Group Srl in vederea efectuarii de studii de piata;
- alte activitati intreprinse de Sc Alo Hotels Group Srl si permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari din partea utilizatorului.
In cazul in care utilizatorul nu doreste ca Sc Alo Hotels Group Srl sa proceseze datele cu caracter personal intr-unul sau anumite scopuri dintre cele mentionate mai sus, Utilizatorul va trimite o solicitare pe adresa de email office@alohotels.ro precizand scopurile pentru care nu doreste prelucrarea datelor cu caracter personal. Utilizatorii care furnizeaza Sc Alo Hotels Group Srl date cu caracter personal prin intermediul accesarii website-ului au toate drepturile si obligatiile prevazute in Legea 677/2001, respectiv dreptul de acces si interventie la acestea, de opozitie cu privire la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei.
XIII.Forta majora
Sc Alo Hotels Group Srl si/sau Furnizorul nu vor fi raspunzatori pentru intarzierea sau neindeplinirea obligatiilor lor, datorate unor evenimente de forta majora, imprevizibile si de neinlaturat. Intarzierea sau neindeplinirea obligatiilor din motiv de forta majora nu va fi considerata ca o incalcare a prevederilor Termenilor si Conditiilor.
XIV. Reclamatii si Litigii
Pentru orice reclamatie, Utilizatorul/Cumparatorul trebuie sa se adreseze, in prealabil, societatii Sc Alo Hotels Group Srl - serviciul clienti, prin email la alo@alohotels.ro. Orice litigiu rezultat din aplicarea, interpretarea sau derularea Termenilor si Conditiilor va fi abordat pentru a fi rezolvat pe cale amiabila. Termenii si Conditiile si toate comunicarile sunt in limba romana. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata.
ULTIMA ACTUALIZARE: 16.01.2024